domingo, 8 de noviembre de 2015

Presentació

Hola sóc la Tània, vaig al Institut Pere Ribot i faig 4t de la eso. Tinc 15 anys i visc a Vilassar de mar. Aquest any he triat 3 optatives de llengües: llatí, Alemany i Anglès. Però em vaig canviar de Anglès per informàtica ja que feia extraescolars d'Anglès. Les meves aficions, són cantar, tocar el piano, veure series coreanes i escoltar el K-pop (korean pop). Encara no he decidit, quin batxillerat faré l'any que ve, tinc dues opcions: Fer el social, o fer el Artístic. M'agradaria fer el Social perquè m'agraden les llengües estrangeres i desprès podria fer la carrera de Magisteri; però també m'agrada el artístic en el apartat de Música perquè m'agradaria estudiar-la i aprendre-la a tocar. Tinc dues germanes una més gran que és diu Cleo i una més petita que és diu Sofia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario